Snöstoorm!

Aaaah jag kommer att blåsa bort av all snö.
Lilla jag flyger ju som en vante, haha!

Idag så blev det ingen skola för min del heller. Tyvärr. Hade ju som sagt bara en lektion idag och det kändes inte så värt att gå på. Plus att det hände lite saker igår som fick mig att stanna hemma idag också. Sen så höll jag nästan på att svimma i duschen och spy av att jag var så yr. Vet inte vad det är med mig.. Men nu mår jag bra igen iaf.

Därför ger jag mig nu ut i de vita vädret. Till Stureplan.
Ska möta upp Lucas och fixa lite saker. Ska ta några kort i snön också. Jag återkommer!


Igår när jag kollade på CSI *haha vilka jävla tuttar jag fick :O

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ne men titta vilka tuttar ;o hehe, CSI e bäst ! :D

2009-12-16 @ 00:27:08
Postat av: Therese

var glad att du har några.. vissa som inte har skule gärna vilja ha :P (host, jag är en av dom )

2009-12-18 @ 14:03:49
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback