ST CUPEN!

Guuuuud så mycket man missar och saknas när man inte är anträffbar eller sitter vid datorn.
Luugn nu jag lever! Haha ^^

Har bara haft fullt upp med att sova, festa och döma.

ST cupen ute i Tyresö har ju börjat nu och det är full fart där hela tiden. Hinner inte med annat än att åka ut dig, göra min grej, åka hem och sedan sova för att göra samma sak igen dagen efter. Men snacka om hur bra med pengar jag kommer ha sedan den 25 Januari.

Annars så vet jag inte alls vad jag ska göra på nyår än. Hinner liksom inte planera.
Sen har jag inte ens vart inne på mellandagsrea än. = Ingen systemkamera än.

Hur som helst så ska jag försöka mobil blogga lite då och då istället.
Bara för att jag vet att ni vill. Nu ska jag lägga mig i sängen och soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback