Två dagar innan julafton

Och jag är fett taggad!
Fast det ända jag gör är välk egentligen bara att ligga i sängen och stöka till mitt rum mer och mer.
Mamma blir såå glad på mig känner jag. Det är ju inte alls så att hon kommer in och klagar tjugofyrasju..

Men idag har jg lovat mamma att iaf försöka ta mig ner till liljeholmen och kolla efter en ny kalender. Jag behöver verkligen en nu. Den andra är så använd så jag hittar ingen lust att skriva in den. Konstigt men sant. Så är jag.. Hehe!

Mamma och Tobias är hos mormor och morfar för att fixa julmaten.
Själv så har jag tyvärr lovat mamma att städa rummet. B L Ö Ö!
Får se hur dte blir med det saken. Först ska jag äta frukost och duscha!


Haha *KOM DÅ!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback