Bio varje söndag

Det börjar bli en riktig vana nu tycker jag. Bäst att jag lägger va innan det händer igen. Borde egentligen lägga ner mina pengar på annat som till resan, godis eller kläder iaf. Men är det söndag så är det..
Förra gången blev det Friday the 13th och idag blev det Valkyria. Jocke och Jimmie hade egentligen tänk att se Seven Pounds men eftersom jag nästan sätt hela den redan, så verkade det ganska så onödigt. Så här i efter hand så kanske det hade vart bäst och valt en annan film. Den hade inte så mycket mer att erbjuda en ren fakta som man redan hört och nästan somnat till på SO lektionerna i grundskolan. Inget illa menat men den får bara en 2/5 av mig iaf.
*Mormor och morfars tajmning med pengar inför lovet och bio var så perfekta som dom kunde bli. Tusen tack till er.


Jocke bärandes på Jimmie från förra gången.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback