Dålig uppdatering i söndags

Eftersom jag var så himla jävla trött efter helgen alla äventyr i söndags så orkade jag inte med någonting annat än bio och matcher. Därför blev det lite tajt med bloggandet och bilderna men bättre sent än aldrig?!

Bilder från Fredag den trettonde

Översvämningen


Helena, jag och Nicole / Lina och jag
___________________________________________
Självklart så var kameran med under Alla Hjärtans Dag Festen. En av dom bästa festerna hitils faktiskt. Underbart kul och många nära och kära på samma plats.


Lina, Mmalte, Lucas, jag och Oscar


Lina, Felicia, Filippa och Jag

Blev så jävla mycket bilder att dom självklart fick ett eget album på facebook.
För fler bilder klicka här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis :D

2009-02-20 @ 13:10:48
Postat av: Reis

TungGangster_92 :D

2009-02-23 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback