Fuuuuuckad lördags kväll

Utgången i lördags var lyckad och perfekt till en början. Mötte upp Paulina, Lina, Emelie och hennes man nere i tunnelbanan för att sedan åka vidare till gullmars för att möta upp Mmalte. Jag går nästan ingenstans utan min Mmalte. Självklart så var hennes jävla fitt buss försenad, vilket gjorde att vi missade tunnelbanan och fick vänta en kvart extra. Men vad gör det? Det är ju vi som är festen, eller hur.
När vi äntligen kommit fram till "efter festen" hemma hos Jimmie i Bagis så var allt bra. Kände självklart hela festen vilket bara gör kvällen mer bekväm. Senare mot natten så kom även Helena in i bilden. Har märk att vi har spenderat varje helg i ca två månader tillsammans nu. Helt underbart kul, en ny god vän är funnen!
Sen började all skit. Felix och jag spenderade ca tjugo minuter i ett rum ensamma med tjafs och stora utbrott på varandra. Till slut så fick vi stopp på allt och lämnade rummet utan att ens se eller prata med varandra efteråt. Men efter ett tag så orkade jag inte med mer. Våran disskution hade helt enkelt förstört hela min kväll så jag tog på mig jackan, lämnade alla utan att ens säga hej då och bara gick. Ville inte att min skit skulle gå ut över någon annan och förstöra någon annans kväll så därför gick jag hem för mig själv.

Hur som helst så hoppas jag inte att det kommer att upprepas. Lovet har precis börjat och allt är tillbaka som vanligt nu igen. D.v.s att jag och Felix ha nu löst allt och jag har lagt allt bakom mig, punkt slut.
(Eftersom jag lämnade festen så pass tidigt så hann jag aldrig vara med på bild.. Så inga bilder för kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback