Hemma kväll

Jag har festat hela veckan, varje dag och sovit alldeles för dåligt. Så idag blir det en hemma kväll med mamma och pappa. Slipper mina små systrar eftersom dom är över hos mormor och morfar, skönt det. Vi hade tänk oss att titta på film och äta lite godis. Tror verkligen att jag behöver det för att hämta upp mig inför morgondagen och helgen.
Imorgon blir det fest hoc Vicky med nära och kära och på lördag snackas det om middag med mina sötnosar Elina, Alexandra, Paulina, Babou osv osv..

Gårdagen började hemma hos mig med Mmalte, Lina, Emelie och Helena. Vi satt och förade lite innan vi skulle vidare ut till vällingby till alla Linas boys där ute. Det var väl helt okej, kunde vart roligare om det fick komma mer pojkar men självklart inte. Synd där. Fick mig även en Storebror vars namn är Jimmy. YEEY!
Och självklart så bjuder jag på de bästa bilderna från gårdagen.

Wooork it!


Självklart spelade vi spel innan.


Kvällens början och kvällens slut. Haha!

 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

LILLASYSTER :D

2009-02-27 @ 01:33:30
Postat av: cecilia hn.

hej, kunde du göra en design till mig? :)

2009-03-01 @ 22:28:34
URL: http://chelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback