I never promised there'd be sunshine everyday.

Helgen börjar närma sig och Natalie börjar få ett allt större leende på läpparna medan bloggandet bara blir sämre och sämre. Kan inte riktigt förklara min torrhet på skrivandet eftersom jag har så himla mycket tankar och roliga minnen och bilder att dela med mig. Tror helt enkelt att det beror på tidsbrist. T.ex att One Tree Hill uppehåller mig eller att skolan gör mig så trött att jag går hem och lägger mig direkt efter. Tråkigt, men sant tyvärr. Tur att det är lov näst, nästa vecka då. Så jag får min fritid tillbaka. (btw så ligger jag på säsong 6, episod 10 just nu. HAHA!) Kalla mig nörd eller vad fan du vill, men när du väl har börjat titta så kan du inte slita dig.. TRO MIG!

Anyway. Nytt projekt i skolan igår. Handlar om framtiden och DNA ect. PISS TRÅKIGT om du frågar mig. Tur att det bara är under 4 veckor och inte 6 eller 7 som de flesta. Tror faktiskt att det bara kan handla om två eller högt tre projekt kvar innan sommarlovet nu. Häääärligt! Snart 18 också.
Apropå sommarlov så har jag tagit mig en närmare titt på Gotland under Stockholmsveckan vecka 29. Ni som följt mig och min blogg vet att jag har nämnt det tidigare och jag släpper det inte än. Mamma försöker få mig att inse jag inte kommer ha pengar till det efter Magaluf men jag ska tamefan HA DET!!!!!!
Hur som helst så ska min sötnos Paulina med + mmalte och någon till förhoppningsvis OM det blir av, vilket jag ska ta reda på imorgon efter skolan. Ska nämligen ringa kneippbyn och kolla lite priser osv.

Men men, klockan börjar bli mycket och jag har tidigt gym imorgon bitti så sängen ropar.
Lägger in en bild från tidigare idag. Luggen uppe och ja, jag hatar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback