I skolan en vanlig måndag

Tråååk. Har lunch rast just nu och har väldigt ont i vänstra handen. Har antagligen fått blåsor efter gymmet i morse. Kanske dags att skaffa handskar nu innan det kommer mer och blir värre...
Men idag så är det faktiskt inte en helt vanlig dag. För idag efter skolan kl 17:00 så ska jag faktiskt klippa mig en lugg. Har haft det förut men då var jag dock blond så får se hur nöjd jag blir efter det. Men har tänkt igenom detta ett bra tag och nu är det fan dags!
Ska vara lie social mot Elina, Erik och Alexandra nu. Visar bild på nya luggen sen, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: matilda

woho då har vi ännu en sak gemensamt - luggen ;) släng in en bild sen så får jag granska lite, hihi ;)

2009-02-02 @ 22:00:52
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback