Inte långt kvar till lov och frihet nu

Första dagen med luggen idag. Känner mig lite som en ny människa, inget negativt. Det jobbiga med luggen i detta väder är det att den inte vill ligga still som man har lagt den på morgonen. Perfekt och snyggt. Jävla vind och skit väder, ge mig sommar nu, nu, nu!

Skolan börjar bli allt lättare och lättare nu. Då menar jag att dom äntligen släpper på trycket och pluggandet. Har vart tajt nu, vilket det fortf. är lite men som sagt. Det har släppt.. Redan på torsdag så har vi studiedag och sen klämmer dom bara in träning på fredagen vilket ger oss/mig en riktigt tidig helg. Även idag så hade jag det riktigt chill. Började 13:00 och var klar redan 13:30 om inte tidigare. Hade bara mitt muntliga prov om "Det svenska språket" och självklart så klarade jag det. Var trots allt bara en G uppgift. Sedan kommer vecka 9 och då är det dags för Sportlov!!!

Så nu kan jag stryka hela tre prov/uppgifter från pappret och andas ut:
Skriftligt spanska prov, Praktisk uppgift i gymmet och Muntligt seminarium för svenska (BGM möte).
Wooho, bara (minst) tre prov kvar på ryggen.

Ska även gå tillbaka till jobbet nu igen har jag tänk mig. Nu är mina s.k "fest-helgen" över för ett tag. Känner att det är dags att tjäna lite pengar nu igen. Resan betyder mycket.

Nu ska jag gå tillbaka till mina One Tree Hill avsnitt igen. Ligger på säsong 3 och episod 18 nu. Mums



Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag ligger på säsong 4, episod 13 ;) <3

2009-02-03 @ 18:50:40
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback