Jag besökte hammarby backen med dada

..igår under mitt gym pass, istället för att vara nere i det tråkiga gymmet som vi är hela tiden. Först trodde jag att jag skulle dö när han sa att jag skulle upp för hela jävla skid backen. Men när jag väl kom dit och såg backen så dog jag. FYFAN!
Men, men jag och Dada klarade hela vägen upp och självklart så tog vi ett par bilder. Känner mig stolt att jag kom upp i tajta jeans, högklackat och hel! Tyvärr så gick ena klacken sönder.. Men det fixade jag och Mmalte till senare i stan.


Dada uppe på backen. Killen som aldrig sätt någon åka skidor förut eller har åkt själv. SÅ JÄVLA KOMISKT!

"Rååkade" även besöka godis affären på vägen hem(a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback