Sitter vid mammas dator

Eftersom internet krånglar och jag inte kan använda 3modemet så måste jag tyvärr släppa min dator och sitta vid mammas. Hatar verkligen att sitta vid andras datorer, då har man ju ingenting.. Men det positiva med mammas dator är att hon alltid har en jävla massa gamla bilder på mig och mina vänner. Lyckas alltid hitta några riktigt fula och roliga. Bjuder på dom bästa innan jag ska sova. Enjoy!


Bulgarien 07


(datumet på bilden stämmer inte) Skolavslutningen i 8an.
Adam, André och Jag


Jag fyller 14 eller 15. AIK tårta såklart!
Jag och Liza


Picknick med familjen någonstans..
Jag, Hanna, Wilma och mamma

Kommentarer
Postat av: Johan

Ibland e gamla bilder hos föräldrarna ett kul nöje. Men en del brukar jag inte visa mina kompisar. Dina bilder var fina.



"Men svara på det här:

Är barn mindre värda än direktörer - och så mycket mindre?"

2009-02-17 @ 15:24:30
URL: http://johanfirst.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback