Bättre än BÄST!

Det var underbart. Så jävla BÄST helt enkelt. Han hade allt + lite till och sen är han så himla jävla snygg också. Man kan ju verkligen säga att Hovet var på topp. Fullsatt och tusentals tjej som bara skriker när någon går upp på scenen. Blev nästan lite irriterad eftersom jag visste att han inte skulle komma in från kl 21:00.
Jag och Nathalie var där vid 19:30 iaf eftersom vi ändå inte hade nått bättre för oss och vi ville gärna se förbandet. DJ:s - Baby Drew var skit bra och fick verkligen Hovet att röra på sig. Underbart!

När klockan då var 21:00 så var det dags. Nedräkningen började på storbilds skärmarna och alla började skrika såklart.
Sen var det igång och jag skrek konstant. Så nu har jag ingen röst, yeey! Men det är så de ska vara.

(Eftersom min kamera är sämst så blev det inte så många bra bilder men några. Enjoy!)







Natalie och Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback