Finaler i ST-cupen imorgon!

Kom just hem från Östra gymnasiet i Skogås. Har vart där hela dagen, fast jag egentligen skulle ha vart i Vårby hallen och dömt små barn.
När jag väl hittade hallen som låg bakom allt i Vårby så hade dom tillräckligt med domare där och ingen domare ute i Skogås. Så istället för att döma där så fick jag skjuts ut dit istället. Är riktigt nöjd med att jag tacka JA till det eftersom jag har haft en helt chill dag. Dömde lite matcher så jag tjänade ihop 600kr (50kr per match). + att jag satt i sekretariatet sen när pappa kom efter och dömde. Där tjänade jag även 200kr och fick sitta och titta på B slutspel. KUL!
Träffade även på ett par söta 95 killar som också var domare som satt i sekretariatet när jag dömde. Fan vad det är roligare med små killar än små tjejer. Som sagt, har alltid velat ha en lillebror...

Aja men dagen har vart lång och självklart så har den bara bestått av fotboll och det kommer även morgon dagen att göra. Fast imorgon så får jag döma ST finaler i Bollmorahallen. Trodde jag ALDRIG skulle hände, men tydligen så är dom nöjda med min insats som domare under cupen så känner mig riktigt stolt.
Min första match börjar 10:00 med P11 sen har jag en annan final med F9 kl 12:00. Direkt efter den så ska jag springa över till Nybodahallen och kolla på P17 finalen. En uuuunderbar final dag d.v.s.
Sen är det slut dömt för mig detta lov. Äntligen får jag sova ut och umgås med mina vänner.


Bjuder på min söta lillasyster, Wilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback