Fredagens händelser

Jag vaknade verkligen på fel sida igår. ALLT gick verkligen åt helvete och jag hade absolut ingen ork att försökta sträva emot det. Började med att jag somnade mitt i CSI Miami i torsdag natt på Tommys mage. Kände mig verkligen trevlig då, hah! Sen vaknade jag självklart av att Alexandra ringer typ 20 - 30 min innan jag egentligen ska vakna. Alltid lika trevligt. Och DÄR var min dag förstörd! Jag var så jääävla arg att hon ringde och väckte mig för andra dagen i rad att jag inte kunde hålla ilskan inne. Så när jag kom ner till gymmet så fick hon en ut skällning.
Slutade väl inte så bra men jag mådde ändå så jävla dåligt att jag inte orkade med lektionerna så jag drog hem.
Hemma så satt jag mig i systrarnas nya rum som nu äntligen är klart och började hjälpa min syster med hennes dator. Var en del som behövde fixas tyckte jag.

När kvällen sen började närma sig så blev det dags för att börja fixa sig innan jag skulle in och möta Oscar och Caroline i globen innan match. AIK - Mariestad skulle vara min kväll men trycket var för dåligt och jag var för hungrig så vi gick i början av sista perioder i brist på mat.
Efter Mcdonalds som då blev min "middag" så drog vi oss till festen i Lilljeholmen som skulle bli segerfesten för kvällen. Samma folk som var där på nyår, var där även igår + några till. Riktigt trevligt och allt blev lyckat. Men nästa helg ska bli bättre tycker jag, MYCKET BÄTTRE!

Matchen slutade 7-2, en dans på rosor d.v.s


Caroline Modin och Jimmie Grönroos
Älskar er <3

Ojojoj, nu måste jag springa ut i köket och rulla mina chokladbollar/negerbollar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen du skojar..

2009-01-17 @ 20:10:03
URL: http://mmodin.blogspot.com
Postat av: Jimmie :D

haha vilken bild :D

2009-01-23 @ 14:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback