Måndags kväll 19 Januari 2009


Bjuder på en bild från min fotografering igår.

Har riktigt tråkigt. Egentligen så borde jag ligga i sängen och försöka sova kanske, men har verkligen ingen lust att gå och lägga mig än. Känns som om jag har nått att göra men kan bara inte komma på vad det är. Helt plötsligt fick jag lusten att städa i mitt rum och kanske t.o.m på min skrivord. Det ser förjävligt ut just nu. Saker över allt och jag hittar inte en jävla sak. Typiskt "mig stökigt".

Kanske dags att bege sig till sängen trots allt och ge matematik läxan en chans innan Cold case börjar på tv. Har ju redan missat början av CSI såg jag nu... Man vet aldrig hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback