Segaste dagen på länge

Var ett jävla bra tag sen jag var så här trött som jag är nu. Vill bara gå och lägga mig egentligen, så som jag brukar göra på en dag som denna. Men idag så har jag faktiskt lovat mamma att hjälpa till med mina systrars rum. Dom har nämligen bestämt sig för att göra om där inne, äntligen. Så nu har dom fixat två loftsängar från IKEA som ska stå på varsin sida av dörren och sedan ska dom också få varsitt skrivbord för sina datorer. + egna datorstolar. - Grattis, nu får jag äntligen min datorstol ifred.
Denna loftsäng blir det + skirvbord under. Riktigt snyggt!
_____________________________________________________

Senaste dagarna har jag verkligen inte orkat skriva blogg. Har väl haft så mycket annat för mig att jag inte ens har tagit mig tid till att orka logga in och skriva om dagarna. Kände dock att lördagen var ganska så kul att berätta om eftersom det var en upplevelse för sig själv, haha!
Aja men nu har iaf skolan börjat på riktigt, det märker man verkligen på dessa jävla långa dagar som vi plötsligt har fått. Förjävligt! Nästa så att man vill vara sjuk i några veckor även fast man inte vill. Vet att det låter lite knasigt, men skolan tar verkligen kol på än just nu. Vill bara att allt ska vara över så jag äntligen får ta studenten. Fast det är ju tyvärr ett tag kvar dit.

Igår så var jag på besök i Kista, hemma hos en viss liten pojke vars namn är Tommy. En söt liten Göteborgare som tror att han kan allt om Stockholm. Var väl där hela dagen igår och kanske en aning för länge t.o.m. Men filmen var så himla seg och bra att man inte kunde sluta titta och åka hem. Blev som sagt en aning för sent för min smak eftersom jag knappt orkade upp i morse så detta får jag inte göra om. Fast man vet ju aldrig med mig(A)..
Var även med Tommy idag fast idag drog jag även med mig mmalte till Kista (eller vi orkade inte åka in till stan och gå runt i kylan så vi bestämde oss för att åka till Kista och då passade jag på att ringa Tommy). Blev lite glass köpt och sko prövning innan vi kände att det var dags för oss att åka hem igen.



Nu sitter jag bara här hemma, ensam och väntar på middag samt familjen så vi kan börja bygga ihop sängarna och allt annat skit som tillkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå allt om sthlm ;o jag kan knappast allt, jag e dålig på sthlm ;( men jag e ju inte härifrån så skyller på de ^^ hehe

2009-01-13 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback