Upptagen

Det hänger alldeles för mycket skola och skolarbete i luften nu alltså. Dessa tre veckor är ingenting att leka med, även fast jag inte kan lägga va att skippa en och en annan lektion i veckan. Men jag har ju mina anledningar.
Det ända som går bra i skolan just nu är mina träningar. De senaste jag har vart på så har jag alltid kommit där ifrån med träningsvärk vilket är ett mycket bra tecken. Även Benny har berömt mig för min aktivitet i gymmet. Kanske på tiden att jag börjar höja mitt betyg och visa vad jag egentligen går för.

Vecka 5
* Torsdag: Muntligt prov om hormoner.
* Fredag: Skriftligt spanska prov.
Praktisk uppgift i gymmet.

Vecka 6
* Tisdag: Muntligt seminarium för svenska (BGM möte).
* Fredag: Inlämning av svenska artikel.

Vecka 7
* Måndag: Muntligt prov i engelska + inlämning av manus.
* Tisdag: Skriftligt prov i matematik.
* Onsdag: Avstamp för nytt projekt

Yeeey, minst två prov i veckan. Ser ju helt underbart ut. Grattis till mig. Jaja, kanske dags att jag går tillbaka till studerandt innan jag hamnar efter och får mer rest än vad jag behöver. Har ju även ett matematik prov i statistik kvar att göra sedan projekt 1 och sen ett eller annat prov i samhälle, som ligger och väntar. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback