Veckorna går så fort

Imorgon är det redan fredag. Känns som om det var måndag igår och att man hade en lång och tråkig skol vecka framför sig, men icke det. Var tar egentligen dagarna vägen nu för tiden. Snart så kanske redan sommaren är här. Guuud vad skönt. Längtar till tusen efter denna sommar alltså. Det är nu allt händer. Fylla 18 är ju bara en början av det riktiga livet, inte sant!?

Har avverkat ett prov nu av alla tusen som jag hade. Detta kanske inte var ett va mina bästa, snarare ett av mina sämsta eftersom jag inte hade förbrett mig någonting alls. Men eftersom det skulle göra muntligt så glider man alltid in med lite stil och klass. Funkar alltid. Fick kommentaren "du klarar absolut godkänt", vilket känns skönt även fast jag strävade efter ett VG från första början. Men som sagt, hade jag ansträngt mig mer och ändå fått G hade jag nog blivit lite sur. Men jag är grymt nöjd.
Så nu kan vi äntligen stryka ett prov från pappret.
* Torsdag: Muntligt prov om hormoner. Betyg: Godkänt

Helgen har mycket kul att bjuda på om allt går enligt planerna vilket betyder att jag måste återgå till mina One Tree Hill avsnitt innan jag måste gå tillbaka till den tråkiga delen av dagen "studera". Annars får jag ta all skit i helgen, vilket jag absolut inte har planerat!

Bjuder på en bild från sommaren på landet med mmalte.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha hade muntlig redovisning idag, garvade hela redovisningen igenom, usch för mig! tur att det gick bättre för dig ;)

2009-01-29 @ 20:02:03
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: elina

Hejsan! Såg din jättehättefina kakgrund, och undrar om du skulle kunna hjälpa mej med att sätta in en sådan på min blogg? :)

Kramar,

2009-01-29 @ 21:21:58
URL: http://www.elinaas.e-blogg.se
Postat av: elina

Hejsan! Såg din jättehättefina kakgrund, och undrar om du skulle kunna hjälpa mej med att sätta in en sådan på min blogg? :)

Kramar,

2009-01-29 @ 21:22:02
URL: http://www.elinaas.e-blogg.se
Postat av: MMALTE

fyfan för den där bilden:)<3

2009-02-01 @ 00:38:53
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback