Wilma 7 år

Alla söta små flickor i Prinsses rummet.

Wilma med alla hennes presenter som hon fick.

Sen blev det fiskdamm.

Kalaset höll hus i Skärholmen på ett ställe som hette Barnens trollskog. Dom hade fyra olika rum med olika teaman i alla. Som sagt så valde syster Prinsses rummet. Jag kom dit precis till maten och fick även i mig lite korv och glass. Kalaset var verkligen lyckat och det stora lekrummet var helt okej att leka i. Dom hade det mesta och barnen såg ut att trivas. Det jobbiga var bara att hitta alla små  flickor när dom skulle hem.

Efter kalaset så tog vi en sväng förbi Heron City för middag på Pizzahut. Var ett tag sen..
Nu ska jag börja planera min vecka samt helg och kanske plugga lite innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha va fan, där är ju min polare Emma:)

2009-01-20 @ 00:11:23
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback