.. för övrigt så är jag med Erik och Lucas

bara för att säga vad jag gör just nu.
Har inte så mycket mer att göra eftersom båda sitter och nördar GH och jag kan inte vara med eftersom jag bara ha två kontroller till Wii. Blir ju sååå ledsen.

Men vi har haft en kul dag.
Började med att dom kom hit sent igår och vi började med att spela lite Poker och kolla film. Slutade med att jag somnade i soffan och bytte till sängen för att sova! De andra däckade i soffan några timmar senare.
Idag så blev man väck tre timmar för tidigt, och då var klockan runt 15:30. Fan, första natten i min säng eftersom på flera veckor. Behövde lite extra sömn.


Erik och Lucas med deras fina paraflax!

Det blev frukost, GH innan det var dags att gå ner till konsum och köpa öl, läsk, deo och batterier för att kunna spela lite mer och äta middag. Till middag blev det korv, fast ingen kokad i mikron den här gången. HAHA!
Så nu sitter vi här igen och spelar och lyssnar på lite musik. Får se vad det blir av kvällen, men spela lär vi göra hela iaf.

Men för övrigt så äter vi polly.
"ÅH POLLY VAD GOTT" REKLAMEN HAR SATT SINA SPÅR!!!! Någon borde göra en remix av den :D



Kommentarer
Postat av: TessanSessan

ååååh jag hatar verkligen den där jävla polly reklamen !!!

2009-07-12 @ 18:47:12
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback