Husvagns semester 'DAG5'

Sitter i bilen på väg över till Danmark just nu.
Vi har precis stannat på en bensinmack och är fortf. i Helsingborg (Glumslöv södergående?). Så jag kan fortf. underhålla mig med datorn. Sen blir det riktigt dyrt..
  Ska bli kul att åka över till Danmark, kanske hade vart roligare med vänner men familjen funkar också. Har aldrig åkt över Öresundsbron så detta blir första gången. Cooooolt!

Gårdagen var riktigt rolig. Träffade på tre killar vid hamnen när vi skulle äta. Eller jag kanske ska säga att jag raggade upp tre killar som satt och drack öl vid bryggan. Har aldrig gjort någonting liknande tidigare men kul var det. Fan, man måste ju ta vara på stunderna. Som sagt så ledde det till en riktigt rolig kväll. Det blev alkohol, naken bad och mys!
Vi träffade även på tre andra killar som dom kände genom någon. Alla känner ju alla i Gränna.. Höhö!
  Jonas och Danne var gryyymt trevliga och jag lär träffa dom igen, eller iaf snyggingen Jonas.
Synd bara att jag träffade dom sista dagen... :(


Bjuder på en härlig bild av Jonas och Danne.

Men jag hör av mig tidigare precis innan vi är i Danmark.
PUUWS

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre verkligen sant? du badar naken. Inte förvånad

2009-07-19 @ 05:27:23
Postat av: Jonas Björk

haha det var sjukt trevligt ;) nakenbad is tha shit :D haha måstes göras om :D:D saknar dig snyggaste ;D

2009-07-19 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback