Husvagnssemester 'DAG1'

Vi har precis blivit klara med husvagnen och nu är det dags för middags dags i solen.
Just nu så befinner vi oss i Gränna, precis som förra året. Gränna är en helt underbart mysig stad att vara i. Att inte tala om campingen, myyys!
  Den här gången så har vi fått en plats precis vid vattnet, perfekt. Precis så som det ska vara.

Tog ett tag ett sätta upp för-tältet, men till slut så lyckades vi.
Känner mig nöjd med resultatet eftersom det är JAG som ska sova där ute...


Före / Efter

Idag blir det väl inte så mycket mer än att bara bosätta sig ordentligt. Kanske ta en cykel tur och kolla runt. Men hur som helst så blir det en kvälls promenad längs vattnet. Så himla fint, lovar bilder!
Skulle vara kul och träffa samma folk som jag stötte på här förra året. Tyvärr så har jag ju raderat deras nr.. Men någon rolig person lär jag ju hitta.

Men nu blir det middag.

Kommentarer
Postat av: elinus

Å vi som tar ner för-tältet imorgon och är färdiga med husvagnssemestern för den här sommaren ;)

Det är faktiskt mysigare än man tror när man hör det och än vad folk tror som inte upplevt det!

Hare bra hörru så hörs vi :)

2009-07-17 @ 00:56:22
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback