me lööve adidas BIG TIME!


Det första jag gör när jag kommer hem till Stockholm är att springa in i en sport butik och köpa nya tränings kläder. Finns inget bättre och speciellt inte när vi pratar Adidas. Kan inte få nog av det märket. Tror att jag är uppe i tre eller fyra WCT tröjor nu, som är från Adidas. Sen har man ju ett antal linnen och byxor också. Och mer lär det blir!
   Men när jag ändå var där inne så kunde jag inte slita mig från den snygga Nike tröjan som ligger längst ner på bilden. Sen fick det även bli en skön teknikboll till sommarens äventyr. Kan ju inte vara utan min fotboll!

När vi ändå är inne på fotboll kan jag ju nämna att AIK är vidare i semifinal i Svenska cupen där vi möter Häcken på hemma plan. Det blir en match som jag absolut inte får missa. Men känns som att det lutar åt det håller eftersom jag troligtvis drar på husvagns semester igen på tisdag.
Men OM jag nu lyckas missa den så är jag iaf 100% säker på att jag INTE missar Göteborg hemma nu på måndag. Snacka om stämning i Solna. Kommer bli en riktigt bra match tror jag. Saknar fotbollen och AIK, har ju vart uppehåll hela juni så nu jävlar är man taggad till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback