Pappa är hemma igen

Yes, nu slipper jag vara ensam längre. Fast han drar ju till landet senare så jag får hur som helst sova själv inatt. Typiskt. Skulle enligt planerna egentligen följa med nu, idag. Men eftersom min älskling Paulina fyller 18 imorgon och AIK har match hemma mot Göteborg så kommer det absolut inte att hända.
Åker till landet på tisdag morgon istället, dom får fan vänta på lilla mig.


Jag och Paulina

Hoppas på någon god middag idag och att pappa bjuder. För jag orkar verkligen inte ställa mig och göra någon jävla svenne mat längre. Igår råkade jag sova bort hela dagen och där av så blev det pannkaka till middag vid tolv slaget. Bra jobbat där Natalie...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Bra där! :D <3

snart snart snart...

2009-07-12 @ 23:09:44
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback