Städning och ansiktesmask

Det är precis det som gäller idag!
Just nu så tvättar jag kläder för första gången och det går riktigt bra! Så under tiden att första maskinen blir klar så tänkte jag gå ner och sola. Sen efter att jag har kommit upp igen och stoppat i den andra så tänkte jag köra lite ansiktesmask och fixa till benen inför semestern.

När jag är klar med all tvätt och mig själv så tar planeringen stopp. Får se vad kvällen har att erbjuda nu när jag äntligen är själv. Hade Erik och Lucas här i hela två nätter. Kul, men har liksom inte sovit själv på två veckor. Kanske dags nu?
   Hoppas iaf på bio eller någonting annat kul ikväll, vill så gärna se Baksmällan. Orkar verkligen ingen fest faktiskt, höhö..



Men nu väntar solariumet och nudlarna. Hör väl av mig lite senare när jag är klar med all dammsugning som jag också har att sköta. Heeela lägenheten, jävla katt som hårar....

Men främst av allt så vill jag bara träffa dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback