Aroscupen @Västerås 'DAG1'

Och så var jag tillbaka.
Resan gick väl bra, fast den kunde ha gått så mycket bättre om pappa inte hade börjat köra åt fel håll. Vi la väl på oss en och en halv timme för det. Tack.
  Stannade vid den kända godisaffären som planerat och själv gick jag där ifrån med 102 kr godis. Helt jävla underbart. Fast detta är ju tänkt att räcka till nästa vecka också. Höhö!...

I bilen hade vi Janne, Walle, pappa och mig själv. Snacka om underbart väder idag. Solen bara ligger på och steker och självklart har jag lång byxor på mig(?) GALET!
  Ikväll så är RixFM på besök i stan här. Har väl tänkt att titta förbi på det om jag orkar. Vet inte riktigt om det kanske är så kul att gå runt där nere själv helt vilsen. Men fan skulle ju inte sitta fel med lita nya vänner. Det är ju Sveriges närmaste stad trots allt.
Cyklade nyss förbi två snyggingar här utanför våran gula villa. Snacka om tajming. Precis när jag går utanför dörren så kommer dom. Ojojoj, vad dom kollade. Synd att jag aldrig hann skrika till mig dom. Skulle ju vart perfekt inför ikväll!

Men ikväll är det ju även fotboll som man inte få missa.. Får se hur det blir med det.
Innan vi drar ner och äter så tänker jag bara visa en bild på hur jag kommer bo under helgen och en liten söt bild på mig idag. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja men det kommer ;D

2009-06-25 @ 20:10:06
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback