Aroscupen @Västerås 'DAG2' förmiddag

God morgon på er!
Har verkligen inte kunnat sova inatt. Har bara legat på min uppblåsbara madrass och rullat runt. Den är så jävla obekväm att det inte ens går att beskriva. Snacka om att jag kommer ha ont i ryggen på måndag. Haha!
   Annars så mår jag toppen. Är lite spänd så här inför första dagen men det går snart över. Idag så börjar som sagt cupen på riktigt och jag kör en mjuk start med tre st matcher som huvuddomare för P/F 11. Alltså 11-åringar only idag.
Sen så sitter jag även som reservdomare mellan 14:00 - 16:00. Vilket innebär att jag får betalt för att sitta och steka i solen och samtidigt kolla på fotboll. Kanske inte så bra fotboll men ändå fotboll.

I eftermiddag sen när jag är klar med allt så blir det väl lite lunch innan jag drar ner till dom andra och kollar på dom. Det handlar alltså bara om att vara ute i solen idag. Underbart, men kanske inte så kul med fotbolls bränna..

Just nu så är jag helt ensam i huset. Alla andra börjar sina matcher vid 08:00 medan jag i lugn och ro kan vakna 9 och bara chilla galet eftersom mina tidigaste matcher är 10:30. Så najs.


Men nu måste jag verkligen äta någonting innan jag dör av hunger. Har en jävla klump i halsen också som vägrar försvinna, måste göra någonting åt den innan jag blir galen.
Bjuder på en bild i min nya domartröja. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback