Aroscupen @Västerås 'DAG3'

Sitter ute på trappan med datorn i knät, kudde bakom ryggen, godis påsen på min vänstra sida och självklart så  lyssnar jag på Michael Jackson. Kan det bli mycket bättre i det här underbara väder?
Kommer precis från mina matcher idag. Har inte tagit mig orken till att klä av mig och hoppa in i duschen. Men det kommer väl snart. Sitter här i hopp om att några moppe killar ska komma åkande förbi. Mums!
Sen så är jag helt själv i huset igen, dom andra dömer sent idag. Vet inte riktigt vad som händer ikväll d.v.s. Får se vad kvällen har att erbjuda senare. Just nu tänker jag bara fotsätta sitta här. Skit härligt.

Kvällen igår blev helt fucking knas. Fast jag hade kul ändå.
Var med Lucas och hans P12or och röjde ute på stan. Raggade lite här och där. Sen så satt vi ju även i deras lobby och kollade på matchen. SÅ JÄVLA GALET SPÄNNANDE!!! Synd bara att vi förlorade... Men att vända ett 3-0 underläge till 3-3 är fan grymt bra.
   Kvällen var meningen att sluta upp hemma i huset och det skulle pappa fixa med skjuss hem. Men istället så blev jag kvar i stan, på hotellet. Pappa hade annat för sig helt enkelt. Så jag fick gratis mat och mycket skönare sovplats än på huset helt gratis. Hur underbart som helst. TACK!
Fick även skjuss hem imorse och sen vidare till Hamre IP. Snacka om särbehandling på mig.

Simon är säker!

Matcherna idag gick bra till en början. När jag bytte plan till Rocklunda och när jag skulle döma de äldre killarna så blev det en aning svårare. Aldrig mer säger jag. Men man måste ju pröva sig fram. KIllarna var ett år yngre än mig och spelade helt galet. Jag kände mig bara i vägen hela tiden. Men snygga var dom. Mums på kaptenen i Enhörna. Grr!

Ikväll är det även disco. Hahahahah! Fan vad jag skulle smälta in egentligen. Ska dra dit Lucas fan och dansa satan med alla små barn och hans P12or.

Kommentarer
Postat av: Evert

är moppekillar mumsigt?

2009-06-27 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback