back to reality

Fett tråkigt att jag bara har skrivit om kläder i de senaste inläggen. Dags att vända kurs och gå tillbaka till verkligheten = festandet och sporten. Höhö^^

Igår så var det som sagt middag med flickorna. Paulina dök tyvärr aldrig upp, men jag ska istället träffa henne idag så jag slipper sakna henne så mycket nu när jag drar imorgon. Blir väl en fika i solen om inte en glass också?!..
Middagen blev lyckad ändå, alla gillade maten någorlunda iaf och sen blev det ju självklart jordgubbar och glass till efterrätt i halvlek av matchen.
Det blev även lite pojk sällskap som det egentligen inte skulle ha blivit. Men vad är en kväll utan killar egentligen? Till en början blev det fotboll, öl och godis. Sen gick vi över till Guitar Hero, SingStar och ännu mer godis.



Kvällen slutade vid 1-2 ungefär. Då skickade jag ut alla som var kvar och gick och la mig.

Matchen var helt jävla otrolig. Två röda och typ mellan 7-9 gula kort. VAD FAN HÄNDE LIKSOM!? Vi förtjänar verkligen segern med 3-1 och nu är det Semifinal som gäller mot England(?) om jag inte tar fel. Skulle inte banga på att se den, men tyvärr så är jag ju i Västerås på fredag. Men TVn är paxad! Om jag inte har match.. :(
AIK gjorde även sin första debut i matchen sisa minuter. Gabriel Özkan fick visa vad han går för. När kommer min sötnos Pierre Bengtsson in egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback