Borta bra men hemma BÄST!

Fan vad skönt det är att gå runt i min Lägenhet igen. Har verkligen tröttnat på Åkersberga nu. Nu får det fan vara nog ett tag tycker jag. Kommer ju ändå att ha fullt upp från torsdag och en och en halv vecka framåt så jag tror jag slipper oroa mig.

Snart börjar det närma sig de riktiga äventyren. På torsdag så tar jag bilen med pappa och de andra till Västerås och Aros cupen. Från torsdag till måndag blir jag borta. Detta blir min första riktigt stora fotbolls cup som jag dömer. Ser verkligen fram emot detta och min "fina" fotbolls bränna som jag kommer att få lagom till Magaluf med flickorna.
Magaluf bär det av till nästa tisdag med Lina, Matilda och Emelie. Har vart lite knas med det där, men nu är det fixat och vi ska åka. Inget snack om saken!

Men nu ska jag in till vardasrummet och sjunga SingStar innan jag ska planera min kväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va va fel på berga :O

2009-06-21 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback