En tripp till Farsta

Idag så var jag faktiskt ute i solen och myste med min morbror Tobias. Först tog vi en tripp ut till Svartbäcken och Helena för att lämna tillbaka deras partytält som jag lånade till min fest. Bättre sen än aldrig?
Efter det så blev vi hungriga och stannade vid Farsta på vägen hem för att äta Pizza och ta en tripp förbi systemet och sen handla mat. Vi hittade en av de godaste ställena för Pizza. Helt underbart goda.

Var även tvungen att gå in på Gina Tricot och köpa ett par snygga jenas short som mamma tydligen hade sätt. Och när jag ändå var där så hittade jag tre par söta trosor och en söt/snygg spyrosa topp. Bäst till sommaren!

Allt från GT

Och här kommer kläderna som jag köpte igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback