Pappa 45 år

Jahaapp och så blev man barn vakt. Kul att dom får gå ut och äta medan jag får sitta här hemma och ta hand om två cp barn. Som om jag inte har nog med ungar om dagarna nu liksom? GALET säger jag bara, precis som jag brukar just nu har jag märkt.
Blir väl till att laga Billys Pizza till oss och sen så sätter vi oss väl framför TVn och tjockar oss med massvis med dipp, chips och kex. Hur mysigt som helst, inte ofta jag sitter ner i lugn och ro med mina systrar och myser. Men någon gång måste man jui offra sig. Snart så hoppas jag ju ändå på att lämna den här lägenheten. Snart så..
Synd bara att min sötnos vägrade dyka upp. Fick ju iaf mys i natt. TACK MIN BABE.

Som sagt, idag så blir pappa 45 år och även min barndomskompis Emelie fyller 18 år idag. Stort, grattis. Skulle gärna hänga på med ut ikväll, men är så jävla trött. Det får bli en annan dag. <3

Det börjar även närma sig Midsommar och det var ju planerat att ta en tripp till Trosa och fira med några av flickorna och högdalen pojkarna. Men tror inte att jag har lust just nu. Vill hellre vara hemma fan. Haha, men inget är säker än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback