Shopping var det här!

Åkte in till stan för att byta min fotbolls strumpor och kommer hem med 6 påsar extra i handen. Jag och kläder alltså.. Haha! Men det var ett tag sedan jag var inne i stan och shoppade så nu var det väl dags. Snacka om REA på stan iaf! Galet låga priser på allt, så har ni inte vart inne på ett tag så är det absolut dags nu!

Det blev 4 par fotbolls strumpor, en vår jacka, ett par jeans, ett par nya domar shorts (till Aros) och ett par Adidas mjukis byxor. Precis det som jag behövde. Jackan är uuur snygg! Passar till allt och lite till. Stod väl ungefär i 20 minuter inne på JC och välde mellan fägen rosa och beige. Men till slut så blev det beige, det passar till mer och håller längre. Rosa kan man lätt tröttna på. Smart val!


Ikväll blir det en vin kväll med Helena. Vet inte riktigt vad vi mer ska hitta på än SingStar och Dans mattan men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda. Kanske blir att vi drar till Rålis eller Tanto senare. Vädert ser ju lovande ut iaf!


Jag och min söta Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback