Stäääädning

Lägenheten är äcklig. Katten fäller så jävla mycket hår och det gör även jag när jag borstar mitt. Därför så var jag tvungen att dammsuga och fixa toaletten idag. Fyfan vad äckligt det var. Jävla katt som sandar ner på toaletten...
   Men nu är det rent igen och jag mår bra. Bäddad även om min säng, mysigt det kommer att bli ikväll när jag får lägga mig i en ny bäddad säng. Jag tror fan att jag skulle kunna bo själv. Nu fattas det bara att kunna tvätta så kan jag allt!



Nu ska jag äta lite nudlar innan jag ska baka. Tycker att jag förtjänar en god kaka till ikväll. Vet inte riktigt vad som kommer att hända idag. Det ända jag har planerat är att jag ska sola, fixa mig och sen åka in till stan för att byta mina för små fotbolls strumpor som mamma köpte förra veckan. Sen får jag se vad jag ska göra av den fina dagen. Äntligen så är ju solen tillbaka. Underbart!
    Men vad ska jag baka? Kladdkaka, sockerkaka, paj?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback