Syster 10

Grattis till min största lilla syster, Hanna som fyller 10 år idag och även grattis till min söta granne Sofia som tar studenten idag. Blir först lite firande med syster + familj och släkt hemma. Sen drar jag väl upp till Sofia, till hennes mottagning och umgås lite.


Hanna och kusin Joel för ett bra tag sen.
Hade tyvärr ingen ny bild på dig syster. <3

Kan bara komma in med att uppdateringen blir bara sämre och sämre nu eftersom jag sover borta en del hos en viss person och nu när sommern kommer så kommer ju även alla jobb. Börjar även redan nu på fredag med Tullinges football camp. Blev precis antagen, det var på håret. Tack Lucas <3
Missar (tyvärr?) sista skolavslutningen eftersom det inte är någon nästan år, utan bara studenten och utspring. Kanske inte så "bara", hehe. Men hinner ju med festandet på kvällen som tur är. Så räkna inte bort mig!

Var även i stan en snabbis efter skolan och försökte hitta något till fredag kväll. Blev en tajt svart tuptop och en blommig lite mer pösig från H&M. Billigt och bra. Men självklart så måste ena klänningen läggas upp eftersom jag vill ha kort och inte långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback