Uppe tidigt

- Mobil inlämnad på lagning. (betyder att jag inte har allas nr.)
- Pappas gamla som "låne telefon". Suger verkligen..
- Piss väder
- och skolavslutning IMORGON som jag missat p.g.a jobb.
- uppe tidigt p.g.a att jag ska göra någon voice sak(?)..

Härligt det är att leva. Eller vad tycker ni?
Jag vet att jag klagar mycket men vafan ska man göra när läget är som det är. Fitt sommar! Kommer säkert att hagla hela midsommarhelgen också. Underbart.

Tur att man har sina vänner som lyser upp dagen åt en iaf. Tack <3

En bra hår dag har jag iaf idag. Någonting som är positivt.
Kom hem imorse med värsta frilla men nu är allt bra igen. Satt på en buss i ca 40 minuter och sen tunnelbana från Danderyd. Underbart så här på morgonkvisten. Men har man vänner som bor i Åkersberga så får man väl offra sig, speciellt när man missar sista bussen hem också....

Ingen skola idag heller. Känns redan som om jag har haft sommarlov den här veckan. Finns ändå ingenting viktigt i skolan att göra. Betygen är ju reda satta så vad ska man kunna ändra på?
Blir tyvärr IG i Matte B och Engelska B för mig detta år eftersom jag inte hann göra omproven. Men det är ingenting som kommer att synas i slut betyget, så vad fan gör det om ett år? Fixar det under sommaren. Som sagt, jag kan när jag vill.
Så egentligen så har jag redan sommarlov eftersom jag inte ska gå imorgon heller. YEEEEY! Men vädret säger ju annat... Kul att döma cup i detta väder på lördag. Aldrig!

Men nu ska jag gå ner till Fabian som står och väntar med bilen.
Kommer tillbaka senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback