Vad fan ska man lyssna på?

GAAALLLEEETTT mycket uppdatering nu känner jag. Men sitter ute på ballen (= ballkongen) med datorn i knät och radion på högsta volym. Passar på innan det plingar på dörren och djurparken är tillbaka i lägenheten.. BLÖ!

Men eftersom jag ska resa runt mycket nu så behöver jag bra skit att lyssna på. Så ge mig tips på bra musik som jag kan ladda innan jag åker imorgon!

Den här låten är bara så jävla bra.
Visst?

MARIAH CAREY - OBSESSED

Snart måste jag även börja packa. Inte bara fotbolls kläderna utan även inför magaluf. Kommer som sagt inte att ha så mycket tid på måndag. Om jag har tur så tar äevn Lukas tåget hem på måndag och då kommer jag hem snabbare och slipper sitta själv. Ska liksom upp typ mellan 2-3 på tisdag morgon(?)

Kommentarer
Postat av: Nilo

Sååå sjukt bra!

Äääälskar verkligen texten!

2009-06-24 @ 18:57:12
URL: http://justapiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback