5 maj

**Grattis till min bästa kompis Alexander Kinell och till min gamla bästa kompis Frida Hallqvist som fyller 18 år idag. Hoppas ni båda får en helt underbar dag i det här tråkiga vädret. Grattis till lilla Theo som också fyller 18 år idag. Har inte glömt bort dig!



Den stora dagan börjar närma sig allt mer och mer. Bara 19 dagar kvar tills att det är jag som är 18. Kan inte tänka på annat just nu. Jag är som ett litet barn på julafton. Hihi..
  Igår var en av det tråkigaste dagarna hitils. Jag slutade skolan kl 15:50 och efter det så åkte jag hem och satte på Hockeyn. Men eftersom att Sverige var så överlägsna så var det inte så kul att titta på, så istället gick jag in på mitt rum och satt mig vid datorn och tuggade på hubbabubba. Sen satt jag där och tugga hela kvällen. Hade fan inget bättre för mig. Satt och lallade omkring på bdb och "raggade" upp nya kompisar som skulle få underhålla mig.
Borde kanske egentligen ha pluggat eller kanske gått och lagt mig, men nää..
Kvällen slutade med att jag gick och la mig och smsade med en ny funnen kompis. Jag slocknade kanske vid tolv någonting.

Idag så är det en ny dag som sagt och ikväll så är det match. Trelleborg - AIK, vi behöver 3 poäng nu så kom igen gnaget. Spela som vi vet att ni kan!
Ingen skola idag heller eftersom jag inte orkar gå på något museum.. och för att ingen annan heller skulle gå.

Just nu sitter jag här hemma med mmalte och hon hjälper mig att föra över gamla bilder från min gamla dator till min nya. Detta kommer att ta tid..... Yeeyy^^

Kommentarer
Postat av: Granat

GNAGET!

2009-05-05 @ 18:23:50
URL: http://aikbrudar.blogg.se/
Postat av: Granat

GNAGET!

2009-05-05 @ 18:23:53
URL: http://aikbrudar.blogg.se/
Postat av: Granat

GNAGET!

2009-05-05 @ 18:23:55
URL: http://aikbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback