Back to normal?..

Mina besökare bara stiger och stiger. Fattar inte folk att detta inte är någon porr blogg?.. Hahahaha!!! Sjukt. Bilden är inte ens kvar på bloggen eftersom den blev borttagen och den finns ingen annanstans än på porrsidor. Synd, men sant.. Ser som sagt fortf. inte porr i bilden. Men folk är väl så jävla desperata att de kan runka till vad fan som helst just nu...

Hursomhelst så kommer det inte komma någonting mer snusk på bloggen än bilder vanliga bilder på mig eller annat kul. Tyvärr baby ;) Och snälla, ge fan i och adda min msn om du inte har någonting vettigt att säga eller prata om..

Nu tycker jag att vi släpper detta. Kul med många besökare, men ni är här p.g.a fel anledning..

Idag så råkade det bli en dag utan mat och bara massvis med stress. Började skolan med gym kl halv 10 och sen var det bara att kötta lektioner till kl 16:00 då jag skulle springa upp till gullmars med världens tyngsta väska och hoppa in på bussen för att åka till Älvsjö och Möta Lucas.
Efter det så bar det åt Tullinge för att träna små söta pojkar. Skit kul var det och betalt fick man för det också. Tack för tipset Lucas!!

Kanske dags att äta nu innan magen vänder sig ut och in. Sen blir det fotbollskväll på STV2 21:30.


My boyfriend

Kommentarer
Postat av: carl

du skulle vilja.. afan

2009-05-14 @ 13:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback