Bättre sent än aldrig

Sådär, nu har jag äntligen lite tid över för att sitta här och blogga.
Egentligen så har jag inte så mycket att blogga om enligt mig själv. Har ingen lust just nu att skriva om vad som händer i mitt liv eller hur jag mår. Alla borde ju redan veta att jag mår toppen eftersom jag fyllde vuxen (18).
Kan det bli mycket bättre än så?..

Blir nog krogen nästa helg eftersom jag har en hel lördag att ta igen (som Alexandra uttryckte sig). Jag kunde ju inte dricka mig full i lördags eftersom det var mig festen handlade om och jag var ganska så tvungen att hålla kolla på alla andra. INte så kul om någon sitter i ett hörn och har tråkigt när jag har styrt en fest.
Vad jag har hört av alla andra så vart festen lyckad och alla hade kul. Det kanske vart en aning för kallt, men det fixade nog alkoholen till på de flesta. Underbart att se Lucas så jävla full också. Självklart blev det ett nakenrace också. HAHAHA!!! Vilken chock jag fick när du kom ut springande från köket i bara din hatt för snoppen. KLOCKRENT!

Min fest blev alltså riktigt lyckad och min födelsedag var väl helt okej igår.
Tillbringade det mesta av tiden med Jonathan.
Det blev även ett stop förbi här hemma för lite glass och presenter med familjen. Mys.

Bjuder på tre bilder av Jennie från i lördags. Mina bilder kommer senare (systemkamera). Blev över fyra hundra bilder så det kommer att ta ett tag. LUGNA!

Jag med mina kanin-öron som jag hade på mig hela kvällen. Och sen så handbojorna också! GRR


Pappa och jag / Jag och Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback