Begravningen

Dagen begravning var anordnad för våran älskade Synnöve som gick bort alldeles för tidigt från oss alla.
Hon var gillad av dom flesta och älskad av dom mesta. Det fanns ingenting att inte älska hos den kramgoda Synnöve.
Självklart så grät jag som ett litet barn som inte fick sin godis klubba, men det var de värt. Du förtjänar så himla mycket mer än bara tårar och minnen. Du förtjänar allt!
Du har alltid vart en så underbar människa genom alla år och jag har inte insätt det från på sista tiden att du och jag skulle ha passat så himla bra tillsammans. Jag skulle ha spenderat så mycket mer tid med mig än vad jag gjorde. Vi ses i nästa värld. R.I.P Synnöve, du är otroligt saknad!!


Dagens outfit (fick användning av min gamla kavaj!!) / Älskade Synnöve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback