Debut helg

Har vart riktigt dålig på att uppdatera i helgen (som vanligt..) Men jag har vart ute i solen hela helgen och om jag inte har vart i solen så har jag vart på krogen.

Fredag:
Började med en sväng förbi Josefin för att klippa topparna. Jag blev riktigt nöjd så tack så himla mycket, du är bäst. Efter det så åker jag in till stan för att möta upp Matilda, Lina och Natha. Blev en snabb runda i stan med dom eftersom dom sedan skulle vidare och jag hade saker att göra.
Gick in på Belle och hittade världen sötaste och snyggaste skor. Var bara tvungen att ha dom. Sen gick jag vidare till Mango för att hitta klänningen som Paulina hade. Hade sådan jävla tur att det fan kvar i storleken XS. - Min kväll var räddad.


Klänningen

Åkte sedan hem för att skynda mig iväg till kvällen ända match på Mälarhöjdens IP o hettan. (Har verkligen vart ett riktigt toppen väder hela helgen) Efter matchen så var det bara att åka hem snabbt för att fixa sig och sedan upp till min gamla barndomskompis Frida för att börja föra inför krogen.

Kvällen blev riktigt lyckad och slutade upp med en Full Natalie, gratis taxi hem och ett par ragg sisådär. Precis som det ska vara första kvällen ute. Blev även gratulerad en jävla massa gånger, men det gav mig bara mer dricka så jag är nöjd.

Lördag:
Hade tidig match på Hägerstenåsen kl 11:30 så jag fick ingen sovmorgon som jag egentligen behövde. Var bakis när jag vaknade, var bakis när jag kom hem, var bakis hela dagen. Men ingenting kan stoppa mig från att gå ut ändå. Detta var ju min helg!
Men innan kvällen kom så drog jag mig in till stan för att möta upp Paulina för lite ärenden i stan. Blev en och en annan pizza och en jävla massa schteeek i solen. Men jag var fortf. bakis när jag kom hem....

Tog tag i situationen och drog på mig ett par vita jeans, hög klackat och en snygg tajt topp till för att sedan tagga ut till Misiu och hans vänner.
Jag var nykter hela kvällen och höll koll på pojkarna. Man kan verkligen ha kul utan alkohol trots allt. Gjorde av med 10 kr på hela kvällen och fick mig iaf några drinkar. Underbart, tack Misiu för allt. Synd bara att du blev utkastad....

Söndag:
Gustav sov över och vaknade av mammas tjafs med mina systrar. Trevlig morgon. Åkte sedan med familjen till personne för att sedan gå vidare till min sista match för helgen på hägersten igen. Varmt som satan var det. Fick pausa i mitten av andra halvlek för att ta en vattenpaus, annars hade jag aldrig pallat med hela matchen. Men pojkarna var positiva och dagen var fortf. perfekt.
Efter matchen så drog jag mig tillbaka till Personne och där har jag vart hela dagen, solat och badat.


Sovande pappa i solen.

Ikväll så blir det bara en jävla massa plugg som jag bara måste skicka in i slutet av kvällen. Men först är det dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback