Det är är bara början

Yeyeyeyeyeye!!!
Igår så körde vi nästan hela vägen. Idag så kör vi över den gränsen och imorgon så kör vi ännu längre! Kvällen blev riktigt lyckad. Alla hade kul och det är ju alltid lika kul när socker är inblandat i bilden.. Jag må' gilla socker, och då mycket socker. Men den mängden som ALLA hällde i min cider igår var fan inte okej! Halva glaset var fullt. FYSATAN!!!



Kvällen började med att Paulina dök upp med sin snygga och nästan för somriga outfit. Sen när vi precis hade börjat att dricka och tagit fram chipsen så dyker DP och Micke upp. Sen så var chipsen borta. Jävla tjockisar!! När vi väl hade kommit överrens om vart vi skulle dra vidare så började vi fixa dom sista detaljerna och sedan var det bara att lämna lägenheten och sen var man på G,
Till sluts så blev det Högdalen som vi drog till. Kul att det var lite folk som man inte har träffat tidigare, vilket det aldrig brukar vara där. Lagom mycket folk och alla var självklart trevliga. Som sagt, lyckad kväll.
Man kan ju inte direkt säga att kvällen slutade eftersom vi "gick och la oss" vid typ halv 5 och vaknade igen kl 6. Vet fan inte varför det blev så, men så blev det! Sen så var det panik och sen var vi tvugna att dra. Stackars Paulina..
  Kom hem vid 8 och då var det dags för frukost innan jag skulle lägga mig och sova. Vaknade väl för en timme sedan eller någonting. Nu är det bara att tagga till ikväll och sen så kör vi igen!

Nu väntar jag bara på att Lucas ska palla sig upp ur sängen och komma hit så vi kan äta Jordgubbar och Glass!
MUUUMMSS!


Fler bilder hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback