En vecka kvar!

Kan fan inte tänka mig att jag är 18 om en vecka bara. En fucking vecka. YEEESS!!! Då börjar äventyren!

Annars mår jag riktigt bra. Sitter här ensam och pluggar. Har skrivit runt 600 ord nu och är snart klar med samhällskunskaps inlämningen som skulle vart inne i fredags. Bättre sent än aldrig! Sen när jag äntligen är klar med den texten så är det bara att börja på svenskan som ska vara inne på onsdag(?).
Skönt att det bara är tre skoldagar denna vecka. Lediga torsdag och fredag sen så smäller det!! Skönt att man föddes vid denna tid då.

Derby imorgon också! TAGGAD som satan, även fast det kommer bli en aning stressigt. Men det klarar jag nog av ganska lätt. Huvudsaken är att jag är inne vid matchstart och får en bra plats.

Veckan som kommer:
Måndag: Slutar 15:50, drar vid 15:20 för att hinna till tullinge med Lucas i tid. Direkt efter träningen drar vi in till Solna och då är det DERBY DAGS!
Tisdag: Tre lektioner på hela dagen, slutar 15:00. Chill på eftermiddagen
Onsdag: Hinderbana på morgonen, slutar 15:50. Två matcher på Solberga BP på kvällen.
Torsdag: Ledig (fix inför lördag?)
Fredag: Ledig (fix inför lördag?)
Lördag: MIN FÖDELSEDAGS FEST!
Söndag: JAG FYLLER 18!!!!!! (Ledig den 25/5 yeey!)

Kommentarer
Postat av: sjukt

du skriver som en fjortis

2009-05-17 @ 20:37:47
Postat av: TessanSessan

Wiie längtar tills lördag faktiskt. hoppas verkligen på fint väder då! Vi är lediga onsdag torsdag och fredag :P fast ni är iofs lediga på måndag den 25 ;) skönare kan jag tänka mig.

2009-05-18 @ 15:44:47
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback