Fel planering

Veckan som jag skrev upp tidigare är fel, fel och fel. Hade tydligen blandat ihop den här veckan och nästa, och helt glömt bort AIK - Elfsborg imorgon kväll. KNAS AV MIG! Var för taggad till derbyt att jag inte kunde tänka på annat.
Aja, såhär ska det se ut nu iaf när jag äntligen har lite mer kött på benen.

Onsdag: Vinka hej då till familjen och sen vara med en kompis(?)
Torsdag: Döma fotboll mellan 11:00 - 14:00, sen hem fixa mig och dra in till Solna för AIK - Elfsborg. Kvällen blir till mina älsklingar. Sova över party hos mig.
Fredag: Fixa så mycket vi hinner till lördag. Familjen kommer hem och då ska vi handla all mat till lördagen.
Lördag: Vakna tidigt. Fixa allt och sen kl 18:00 är det fest.
Söndag: Bara slappa och njuta av dagen. 18 FUCKING ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara några dagar kvar ;) <3

2009-05-20 @ 15:52:44
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: tessansessan

nu är det nära :D lämna inte mig utanför bara :P jag känner fan ingen där förutom emelie och lina typ..haha

2009-05-22 @ 21:31:26
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback