I had to go throw it away

Jag känner för att skriva av mig lite just nu. Kan bli väldigt osammanhängande, men kör bara!

Just nu så händer det mesta med det flesta. Folk blir sårada lite här och där, vissa för mycket och vissa för lite. Även jag har mina stunder även fast jag aldrig visar det för någon. Jag hatar känslor och sega stunder, för mig ska allt vara party och i full gång för att jag ska må som bäst.

Jag har skit svårt att lita på folk och jag vet verkligen varför nu också. Att öppna sig är inte heller min största sida men ibland så öppnar sig boken fast den egentligen inte borde. Typiskt mig, alltid fel tillfälle eller fel person. DU ÄR/VAR FEL PERSON och jag fattar inte att jag inte förstod det från första början. (Ingenting som jag egentligen vill prata om, FUCK DIG bara.)

Hata är ett hård ord, men jag hatar det mesta och dom flesta. THAT'S IT.
Vet att jag inte heller är så älskad av alla, men ser det ut som om jag bryr mig om dig som ogillar mig? Dina fula kommentarer, blickar eller någonting liknande som du försöker med stör mig inte, för jag vet hur dåligt du egentligen mår innerst inne. Du är ful och tror verkligen att du och ditt jävla pack äger hela världen. Pinsamt...

Fotboll, fest och AIK är det som alltid består.
Kärlek och vänner kommer alltid och går....

Men jag ääääääääälskar mina vänner som finns här för mig just nu, ni vet vilka ni är. Annars är ni tappade som små. PUSS PÅ ER!

Peace BROR!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Älskar dig Natalie :)

2009-06-01 @ 12:36:25
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback