Mitt hår är tillbaka!!

Ouuh yes, nu är aallt som det ska. Äntligen känner jag min snygg igen. Hatade min lugg men nu är den tillbaka som den ska. Kanske en aning tjock, men hela mitt hår är så jävla tjockt. SKa försöka tunna ut det lite under nästa vecka om jag har tid.

Designen är inte klar ritkigt än. Har lite saker kvar att pilla på.
Men just nu har jag fullt upp med annat. Matchen är i full gång, måste städa rummet, gå ut med Eddie och färga mammas hår. Jobbigt..
Måste även börja planera min 18års fest också. För just nu är det alldeles för grötit om vart det är, när det är och vilka som får komma och inte. Lovar att fixa till allt under veckan så ni vet i god tid!

Imorgon så är det Farsta IP som gäller med alla 2or. Vi ska ha någon slags idrotts dag. Kul kl 08:30 på morgonen i dimman.... Kallt som satan lär det ju vara. Ska försöka fixa allt klart redan ikväll så jag kan sova extra länge imorgon bitti. Sen slutar man ju kl 15:50 på eftermiddagen också. KUUUL!

Jag idag med mitt perfekta hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag ska vara ärlig ang. designen, ska du inte ha någon slags linje eller avskärning mellan menyn och själva inläggs sidan? Tror det skulle vara snyggare. Designen är snygg nu. Bara ett litet tips :) Kram!

2009-05-05 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback