Nästan klar med listan nu

Reymersholms IK. Där spelade jag en gång i tiden.
Vet tyvärr inte vilket år denna bild har tagits. Men många minnen väcker den iaf!

När man för över gamla bilder och filer så hittar man alltid någonting kul att titta på och minnas tillbaka. Bilden ovan har extremt mycket att säga och jag måste bara säga att jag saknar de flesta på bilden. Även fast vi kanske inte var bäst på planen så hade vi riktigt jävla kul!

Hittade även många andra bilder, men dom kan jag visa en annan dag. Borde egentligen föra över alla till cd skivor och fylla dator med nytt. Aldrig att jag tänker slänga det!

Som sagt så är jag nästan klar med listan nu. Har iaf hunnit stryka:
# Ringa stff och ta bort min flytteade match # Söka sommarjobb # Ladda över allt som är kvar från min gamla dator, till min nya.  Nu är det bara de jobbigaste kvar.
Men eftersom jag fick en Glamour i brevlådan i morse så är det faktiskt dags att ta en liten paus och titta igenom den. Läsa ett och annat om mode. Skulle jag nog behöva nu. Nya sommar kläder och en ny ljus kavaj!

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

Har du testat pepsodent white now ?? Isåfall vad tycker du om tandkrämen ???

2009-05-07 @ 19:47:08
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback