Ska man skratta eller gråta?

Jag läser bloggar varje dag. Det roligaste att läsa enligt mig är de som uppdaterar ofta, lägger upp mycket bilder, har mycket skit om andra att skriva osv..

Men saken mellan Kissie och Desiree är bara så jävla barnsligt rolig. Läser båda bloggarna dagligen och det är absolut inte för att dom är bra. Utan för att det är så jävla kul att sitta och läsa om deras skit om varandra och deras vardag som dom bara skryter om.
Men deras jävla tjafs? Är dom seriösa eller driver dom?.. Dom klagar på varandra men dom är fan exakt likadana. Bara det att Desiree är yngre och mer omogen.
Men deras bloggar är exakt likadana, dom skriver om samma skit, agerar på samma sätt och det är verkligen som att läsa en och samma blogg. Ger er?!... Förstår mig inte på er. Verkligen inte.
Visst kan jag erkänna att Kissie liv är väl ingenting som jag skulle dissa att leva i. Iaf inte det som hon skriver om i bloggen. Men hur mycket är egentligen sant? Vad har hon egentligen blivit känd på? Patetiskt.
ÖPPNA ÖGONEN FLICKOR!!!!

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Håller med dig helt och hållet. Jag läser också deras bloggar och absolut inte för att de är bra. Det blir bara som ett beroende för att läsa hur patetiska de är. och jag är väl själv lika patetisk som ens läser sånt, men äh ;)

2009-05-02 @ 23:51:29
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback